نمایه نویسندگان

آ

  • آشتیانی، طاهره ارزیابی شاخص‌های برند در برندسازی جاذبه‌های ملموس گردشگری موردمطالعه: شهر تبریز [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 239-262]
  • آقاجانی، فرید بررسی تأثیر تجربیات گردشگر در قصد خرید و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات از طریق رضایتمندی گردشگر: کاربست نظریهٔ اقتصاد تجربه [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 172-188]
  • آقاجانی مبارکه، شهرام واکاوی تأثیر مراکز اقامتی فاقد مجوز (مافام) در کسب‌وکار هتل‌داری شهر اصفهان با استفاده از نظریهٔ داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 231-254]
  • آهنگران، جعفر اثر اصالت برند مقصد و همخوانی خودپنداره با برند بر وفاداری با توجه به نقش تعامل با برند (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 247-260]

ا

  • ابراهیمی خراجو، وحیده واکاوی نقش سرمایه‌های فکری بر مزیت رقابتی برند با نقش میانجی نوآوری و ارزش برند (موردمطالعه: مدیران بازاریابی بخش مهمان‌نوازی و هتل‌داری) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 141-163]
  • اپرا جونقانی، الهام بررسی آثار اقتصادی گردشگری با استفاده از مدل داده – ستاندهٔ منطقه‌ای (مطالعهٔ موردی: باغ دولت‌آباد یزد) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]
  • احمدی، عباس بررسی تأثیر تصویر شناختی و احساسی در وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایت گردشگران (مطالعهٔ موردی: کلیهٔ گردشگران هتل‌های شهر ساری) [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 263-281]
  • احمدی یوسف، سمانه تأثیر شاخص‌های خوشبختی لگاتوم در توسعهٔ گردشگری بین‌المللی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 99-117]
  • اسدیان اردکانی، فائزه ارائهٔ الگوی بهینهٔ زنجیرهٔ ارزش گردشگری استان یزد [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 119-131]
  • اسعدی، میر محمد ارائۀ الگویی شناختی از فراترکیب عوامل مؤثر در حمایت ساکنان از توسعۀ پایدار گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
  • اسعدی، میر محمد بازاریابی سبز و سبزشویی ادراک‌شده: راهکارهایی برای بازاریابان اقامتگاه های سبز گردشگری در ایران [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 141-156]
  • اسکندر، فاطمه بررسی تأثیر تجربهٔ‌ حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برنیات رفتاری مشتریان در صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 59-76]
  • اشرف زاده افشار، افسانه پیش‌آیند‌ها و پس‌آیندهای رفتار هم‌آفرینی ارزش در گردشگری غذا [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 155-171]
  • اصانلو، بهاره بررسی پیشران‌ها و ستاده‌های اصالت برند مقصد: مطالعهٔ ایران به‌منزلهٔ مقصد گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]
  • امیری سردری، زهره تبیین ساختاری - عملکردی تأثیر بازاریابی سبز در توسعهٔ گردشگری سلامت در استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 163-176]
  • ایزدی، حسن تدوین سناریوهای توسعهٔ گردشگری با رویکرد آینده‌پژوهی (نمونهٔ موردی: شهرستان خرم‌آباد) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 177-199]
  • ایمانی، بهرام شناسایی و تبیین عوامل پیش‌برنده و بازدارندهٔ توسعهٔ گردشگری روستایی از دیدگاه خبرگان (موردمطالعه: شهرستان نیر) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 209-235]
  • ایمانی خوشخو، محمدحسین ارائهٔ الگوی گردشگری تعالی‌گرا با رویکرد ارتباطی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 85-99]

ب

  • بابا جمالی، فرهاد شناسایی پتانسیل‌ها و پیشران‌های کلیدی در رونق گردشگری فرهنگی با تأکید بر فرش دستبافت آذربایجان شرقی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 225-238]
  • بابایی، مجید تأثیر مؤلفه‌های اقتصاد دانش‌بنیان در توسعهٔ صنعت گردشگری در کشورهای منتخب [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 59-72]
  • باصولی، مهدی بازاریابی سبز و سبزشویی ادراک‌شده: راهکارهایی برای بازاریابان اقامتگاه های سبز گردشگری در ایران [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 141-156]
  • باقری، مسلم چالش‌های توسعهٔ گردشگری روستایی با رویکرد نگاشت‌شناختی فازی (موردمطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان لنده) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
  • بانوئی، علی اصغر آثار اقتصادی و اجتماعی شیوع ویروس کرونا در صادرات صنعت گردشگری ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مسیر ساختاری [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 101-121]
  • بخشایش، ریحانه السادات کیفیت مقصد گردشگری، هویت‌یابی برند مقصد و نیت‌های رفتاری گردشگر: رویکرد روش پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-42]
  • بذرافشان، مرتضی مدل کیفی عوامل مؤثر در تبدیل شهرهای یادگیرنده به مقصدهای گردشگری یادگیرنده (مطالعهٔ موردی شهر یزد) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 171-189]
  • بهبودی، امید بررسی تأثیر تجربیات گردشگر در قصد خرید و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات از طریق رضایتمندی گردشگر: کاربست نظریهٔ اقتصاد تجربه [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 172-188]
  • بیکی، پریسا واکاوی واکنش‌های رفتاری مهمانان به مدیریت بهداشت هتل در دوران شیوع کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 127-141]

پ

  • پرتوی نیا، پیام بررسی قصد استفاده از واقعیت افزوده در برنامه‏های تلفن‏های همراه در گردشگری مبتنی بر ‌نظریهٔ یکپارچه پذیرش و استفاده از فنّاوری (UTAUT)، نگرش و دانش فنّاورانه دربارهٔ واقعیت افزوده [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 191-207]
  • پریزادی، طاهر تحلیل تصویر ذهنی گردشگران با تأکید بر گردشگری خلاق (موردمطالعه: منطقۀ 12 تهران) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 325-343]
  • پورسعید، محمدمهدی پیش‌آیند‌ها و پس‌آیندهای رفتار هم‌آفرینی ارزش در گردشگری غذا [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 155-171]
  • پورفرج، اکبر الگوی تعامل پایدار سیاست و میراث فرهنگی در توسعهٔ گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 121-140]
  • پورفرج، اکبر ارزیابی شاخص‌های برند در برندسازی جاذبه‌های ملموس گردشگری موردمطالعه: شهر تبریز [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 239-262]
  • پورمقدم، علی بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری پزشکی خارجی در کلان‌شهر اهواز [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 201-218]

ت

  • تاج زاده نمین، ابوالفضل اردشیر پیشایندهای جذب گردشگران پزشکی در شهرک‌های سلامت اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
  • تاج زاده نمین، ابوالفضل اردشیر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در گردشگری خلاق )نمونهٔ موردی: هورامان استان کردستان) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 122-139]
  • تاج زاده نمین، امیررضا پیشایندهای جذب گردشگران پزشکی در شهرک‌های سلامت اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
  • تاش، مهیم تبیین ساختاری - عملکردی تأثیر بازاریابی سبز در توسعهٔ گردشگری سلامت در استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 163-176]
  • تبریزی، نازنین بررسی ابعاد انگیزهٔ لذت‌جویانه و گردشگری مجازی در استفادهٔ مداوم از مقاصد گردشگری (مطالعهٔ موردی: استان مازندران) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-84]
  • ترابی فارسانی، ندا شناسایی راهکارهای عملیاتی کاربرد فنّاوری بلاکچین در رونق گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 277-294]
  • ترابی فارسانی، ندا شناسایی پتانسیل‌ها و پیشران‌های کلیدی در رونق گردشگری فرهنگی با تأکید بر فرش دستبافت آذربایجان شرقی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 225-238]
  • تکیه یان، فایزه واکاوی الگوی معماری شایستگی کار کنان در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 1-22]
  • تیزرو، علی اثر ارائهٔ اطلاعات مقاصد گردشگری در شبکهٔ اجتماعی اینستاگرام در قصد سفر دنبال‌کنندگان (موردمطالعه: کسب‌وکارهای گردشگری) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 157-170]

ج

  • جعفری، علی پهنه‌بندی حفاظتی ـ گردشگری و برآورد ظرفیت برد بوم گردشگری منطقۀحفاظت‌شدۀ جنگلی هلن، استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 43-58]
  • جهانیان، منوچهر ارائهٔ الگوی گردشگری تعالی‌گرا با رویکرد ارتباطی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 85-99]
  • جهانیان، منوچهر واکاوی الگوی معماری شایستگی کار کنان در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 1-22]

چ

  • چراغی، مرضیه اثر ارائهٔ اطلاعات مقاصد گردشگری در شبکهٔ اجتماعی اینستاگرام در قصد سفر دنبال‌کنندگان (موردمطالعه: کسب‌وکارهای گردشگری) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 157-170]
  • چوبندیان، رضوان ارائهٔ مدل برندسازی آژانس‌های اینترنتی خدمات گردشگری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-103]

ح

  • حاتمی نسب، سید حسن تأثیر انگیزه و تجربه در واکنش هیجانی در گردشگری تاریک ایران [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 15-28]
  • حسن پور، اسماعیل طراحی و اعتبارسنجی مدل بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-85]
  • حکیم، امین رهیافت‌های توسعه گردشگری پزشکی در ایران از دیدگاه مدیران [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 29-47]
  • حمیدیان پور، محسن پیش نمایی پیامدهای تغییر اقلیم در توسعهٔ گردشگری سواحل جنوب (جزیرهٔ کیش) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 237-255]

خ

  • خاتمی نژاد، حامد طراحی الگوی تجاری‌سازی فنّاوری اطلاعات در کسب‌وکارهای گردشگری آنلاین با رویکرد کیفی و کمّی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 205-224]
  • خادمی، لیلا تدوین سناریوهای توسعهٔ گردشگری با رویکرد آینده‌پژوهی (نمونهٔ موردی: شهرستان خرم‌آباد) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 177-199]
  • خانلری، امیر ارائهٔ مدل برندسازی آژانس‌های اینترنتی خدمات گردشگری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-103]
  • خدامی، سهیلا بررسی پیشران‌ها و ستاده‌های اصالت برند مقصد: مطالعهٔ ایران به‌منزلهٔ مقصد گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]
  • خدامی، سهیلا بررسی قصد استفاده از واقعیت افزوده در برنامه‏های تلفن‏های همراه در گردشگری مبتنی بر ‌نظریهٔ یکپارچه پذیرش و استفاده از فنّاوری (UTAUT)، نگرش و دانش فنّاورانه دربارهٔ واقعیت افزوده [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 191-207]
  • خدایاری، عباس تعیین مؤلفه‌های الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
  • خوش طینت، بهناز تأثیر شاخص‌های خوشبختی لگاتوم در توسعهٔ گردشگری بین‌المللی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 99-117]

د

  • دل افروز، نرگس طراحی مدل عوامل تأثیرگذار در تمایلات رفتاری گردشگران غذا در استان گیلان با استفاده از نظریهٔ داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 49-65]
  • دلشاد، علی ارائهٔ الگوی بهینهٔ زنجیرهٔ ارزش گردشگری استان یزد [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 119-131]
  • دنیوی، مهری بررسی ابعاد انگیزهٔ لذت‌جویانه و گردشگری مجازی در استفادهٔ مداوم از مقاصد گردشگری (مطالعهٔ موردی: استان مازندران) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-84]
  • دهقان بنادکوکی، فرناز بررسی آثار اقتصادی گردشگری با استفاده از مدل داده – ستاندهٔ منطقه‌ای (مطالعهٔ موردی: باغ دولت‌آباد یزد) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]
  • دهقان ذکرآباد، فهیمه بررسی تأثیر تجربیات گردشگر در قصد خرید و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات از طریق رضایتمندی گردشگر: کاربست نظریهٔ اقتصاد تجربه [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 172-188]
  • ده یادگاری، سعید پیش‌آیند‌ها و پس‌آیندهای رفتار هم‌آفرینی ارزش در گردشگری غذا [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 155-171]
  • دوستی ایرانی، محبوبه ارائۀ الگویی شناختی از فراترکیب عوامل مؤثر در حمایت ساکنان از توسعۀ پایدار گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
  • دوستی ایرانی، مهناز ارائۀ الگویی شناختی از فراترکیب عوامل مؤثر در حمایت ساکنان از توسعۀ پایدار گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
  • دوستی ایرانی، مهناز بازاریابی سبز و سبزشویی ادراک‌شده: راهکارهایی برای بازاریابان اقامتگاه های سبز گردشگری در ایران [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 141-156]

ر

  • راه حق، آتنا واکاوی واکنش‌های رفتاری مهمانان به مدیریت بهداشت هتل در دوران شیوع کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 127-141]
  • رحمتی، یلدا طراحی مدل عوامل تأثیرگذار در تمایلات رفتاری گردشگران غذا در استان گیلان با استفاده از نظریهٔ داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 49-65]
  • رضوانی، محمدرضا تبیین روند توسعهٔ اقامتگاه‌های بوم‌گردی در ایران با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 219-230]
  • رمضان زاده، مهدی تحلیل ابعاد روان‌شناختی مؤثر در موفقیت کارآفرینان گردشگری با تأکید بر مؤلفه‌های خوش‌بینی و تاب‌آوری (مطالعهٔ موردی: استان مازندران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
  • رمضان زاده لسبوئی، مهدی بررسی ابعاد انگیزهٔ لذت‌جویانه و گردشگری مجازی در استفادهٔ مداوم از مقاصد گردشگری (مطالعهٔ موردی: استان مازندران) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-84]
  • رنجبر، محمدحسین طراحی و اعتبارسنجی مدل بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-85]

ز

  • زارع، حبیب استقرار موفق مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 219-232]
  • زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم بررسی تأثیر تجربهٔ‌ حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برنیات رفتاری مشتریان در صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 59-76]
  • زارعی، عظیم بررسی تأثیر عوامل مؤثر در پذیرش فنّاوری کلان‌داده در صنعت گردشگری با استفاده از چهارچوب پذیرش فنّاوری TOE (مطالعهٔ موردی: مشاغل صنعت گردشگری شیراز) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]
  • زنجیرچی، سید محمود استقرار موفق مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 219-232]

س

  • ساسان پور، فرزانه تحلیل تصویر ذهنی گردشگران با تأکید بر گردشگری خلاق (موردمطالعه: منطقۀ 12 تهران) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 325-343]
  • سلطان محمدی، حسن ارائهٔ الگوی گردشگری تعالی‌گرا با رویکرد ارتباطی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 85-99]
  • سلطانی، زهرا بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری پزشکی خارجی در کلان‌شهر اهواز [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 201-218]
  • سلطانی، علی تدوین سناریوهای توسعهٔ گردشگری با رویکرد آینده‌پژوهی (نمونهٔ موردی: شهرستان خرم‌آباد) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 177-199]
  • سلیمانی، سارا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در گردشگری خلاق )نمونهٔ موردی: هورامان استان کردستان) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 122-139]
  • سلیمی، مونا پیشایندهای جذب گردشگران پزشکی در شهرک‌های سلامت اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
  • سیدباقری، فائزه شناسایی راهکارهای عملیاتی کاربرد فنّاوری بلاکچین در رونق گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 277-294]
  • سیف اللهی، ناصر واکاوی نقش سرمایه‌های فکری بر مزیت رقابتی برند با نقش میانجی نوآوری و ارزش برند (موردمطالعه: مدیران بازاریابی بخش مهمان‌نوازی و هتل‌داری) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 141-163]

ش

  • شاه آبادی، ابوالفضل تأثیر مؤلفه‌های اقتصاد دانش‌بنیان در توسعهٔ صنعت گردشگری در کشورهای منتخب [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 59-72]
  • شاه آبادی، ابوالفضل تأثیر شاخص‌های خوشبختی لگاتوم در توسعهٔ گردشگری بین‌المللی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 99-117]
  • شاهرخی یگانه، لیلا اثرسنجی غذاهای بومی در توسعهٔ گردشگری خوراک در رستوران‌های سنتی شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 133-154]
  • شاهوردی، راضیه شناسایی ابعاد تأثیرگذاری فنّاوری واقعیت افزوده در گردشگری و موزه با تأکید بر رویکرد «گردشگر به‌مثابهٔ یادگیرنده» [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 23-42]
  • شبگو منصف، سید محمود شناسایی و الگوسازی عوامل مؤثر در جذب سرمایه‌گذار در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 261-276]
  • شبگو منصف، محمود طراحی مدل عوامل تأثیرگذار در تمایلات رفتاری گردشگران غذا در استان گیلان با استفاده از نظریهٔ داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 49-65]
  • شجاع، فائزه پیش نمایی پیامدهای تغییر اقلیم در توسعهٔ گردشگری سواحل جنوب (جزیرهٔ کیش) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 237-255]
  • شفیعا، سعید بررسی تحلیلی سند راهبردی توسعهٔ گردشگری: تطبیق با اسناد بالادستی و دیدگاه‌های خبرگان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 77-98]
  • شماعی، علی تحلیل تصویر ذهنی گردشگران با تأکید بر گردشگری خلاق (موردمطالعه: منطقۀ 12 تهران) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 325-343]
  • شیرشمسی، عبدالمهدی طراحی و اعتبارسنجی مدل بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-85]
  • شیرمحمدی، یزدان اثر اصالت برند مقصد و همخوانی خودپنداره با برند بر وفاداری با توجه به نقش تعامل با برند (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 247-260]
  • شیرمحمدی، یزدان بررسی تأثیر توسعهٔ گردشگری پزشکی در عصر اپیدمی کووید-۱۹ در بازدید مجدد مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته (کیفی - کمّی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 203-218]
  • شیرمحمدی، یزدان استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در ایجاد دانش و تصمیم‌گیری منطقی بازاریابی برای بهبود عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]

ص

  • صادقی، رسول شناسایی راهکارهای عملیاتی کاربرد فنّاوری بلاکچین در رونق گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 277-294]
  • صالحی پور، محمدرضا الگوی تعامل پایدار سیاست و میراث فرهنگی در توسعهٔ گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 121-140]
  • صباغ پور آذریان، مهدیه تبیین روند توسعهٔ اقامتگاه‌های بوم‌گردی در ایران با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 219-230]

ض

  • ضرغام بروجنی، حمید مدل کیفی عوامل مؤثر در تبدیل شهرهای یادگیرنده به مقصدهای گردشگری یادگیرنده (مطالعهٔ موردی شهر یزد) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 171-189]

ط

  • طباطبایی نسب، سید محمد مرور نظام‌مند پیامدهای مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه گردشگران مقصدهای گردشگری شهری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 189-204]
  • طلایی شکری، شهاب بررسی تحلیلی سند راهبردی توسعهٔ گردشگری: تطبیق با اسناد بالادستی و دیدگاه‌های خبرگان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 77-98]

ع

  • عابدی، احسان ارائهٔ مدل برندسازی آژانس‌های اینترنتی خدمات گردشگری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-103]
  • عادل پناه، امید اثر اصالت برند مقصد و همخوانی خودپنداره با برند بر وفاداری با توجه به نقش تعامل با برند (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 247-260]
  • عباسی، رسول ارائهٔ چهارچوب کیفیت خدمات اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-33]
  • علی تقی بخش، محمد بررسی تأثیر توسعهٔ گردشگری پزشکی در عصر اپیدمی کووید-۱۹ در بازدید مجدد مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته (کیفی - کمّی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 203-218]
  • علیخانی، پرستو شناسایی ابعاد تأثیرگذاری فنّاوری واقعیت افزوده در گردشگری و موزه با تأکید بر رویکرد «گردشگر به‌مثابهٔ یادگیرنده» [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 23-42]
  • علی زاده جورکویه، ابراهیم طراحی مدل عوامل تأثیرگذار در تمایلات رفتاری گردشگران غذا در استان گیلان با استفاده از نظریهٔ داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 49-65]

غ

  • غفاری، علی طراحی مدل دوسوتوانی سازمانی در سازمان‌های علمی و فنّاورانهٔ فعال حوزهٔ گردشگری با توجه به تجاری‌سازی (موردمطالعه: جهاددانشگاهی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 105-120]
  • غفوری اصل، صهبا بررسی پیشران‌ها و ستاده‌های اصالت برند مقصد: مطالعهٔ ایران به‌منزلهٔ مقصد گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]

ف

  • فخری پور محمدی، افسانه تحلیل تصویر ذهنی گردشگران با تأکید بر گردشگری خلاق (موردمطالعه: منطقۀ 12 تهران) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 325-343]
  • فدائی، مهدی واکاوی تأثیر مراکز اقامتی فاقد مجوز (مافام) در کسب‌وکار هتل‌داری شهر اصفهان با استفاده از نظریهٔ داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 231-254]
  • فدایی، فاطمه پیش‌آیند‌ها و پس‌آیندهای رفتار هم‌آفرینی ارزش در گردشگری غذا [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 155-171]
  • فرخ سرشت، بهزاد طراحی الگوی تجاری‌سازی فنّاوری اطلاعات در کسب‌وکارهای گردشگری آنلاین با رویکرد کیفی و کمّی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 205-224]
  • فردوسی، شهرام چالش‌های توسعهٔ گردشگری روستایی با رویکرد نگاشت‌شناختی فازی (موردمطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان لنده) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
  • فرزین فر، زهره مرور نظام‌مند پیامدهای مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه گردشگران مقصدهای گردشگری شهری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 189-204]
  • فرهودی، آرش شناسایی و الگوسازی عوامل مؤثر در جذب سرمایه‌گذار در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 261-276]
  • فقیهی، ابوالحسن حکمرانی مقصد گردشگری با رویکردی کارآفرینانه [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 43-58]
  • فلاحی، آزاده بررسی تأثیر عوامل مؤثر در پذیرش فنّاوری کلان‌داده در صنعت گردشگری با استفاده از چهارچوب پذیرش فنّاوری TOE (مطالعهٔ موردی: مشاغل صنعت گردشگری شیراز) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]

ق

  • قادری، اسماعیل حکمرانی مقصد گردشگری با رویکردی کارآفرینانه [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 43-58]
  • قاسمی فر، ثمینه تأثیر شاخص‌های خوشبختی لگاتوم در توسعهٔ گردشگری بین‌المللی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 99-117]
  • قربان زاده، داود واکاوی واکنش‌های رفتاری مهمانان به مدیریت بهداشت هتل در دوران شیوع کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 127-141]
  • قربانی زاده، وجه الله تبیین روند توسعهٔ اقامتگاه‌های بوم‌گردی در ایران با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 219-230]
  • قربانی ندرآبادی، مسعود آثار اقتصادی و اجتماعی شیوع ویروس کرونا در صادرات صنعت گردشگری ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مسیر ساختاری [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 101-121]
  • قره شی، مهدیه سادات شناسایی پتانسیل‌ها و پیشران‌های کلیدی در رونق گردشگری فرهنگی با تأکید بر فرش دستبافت آذربایجان شرقی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 225-238]
  • قزل، علیرضا چالش‌های توسعهٔ گردشگری روستایی با رویکرد نگاشت‌شناختی فازی (موردمطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان لنده) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
  • قلیپور سلیمانی، علی شناسایی و الگوسازی عوامل مؤثر در جذب سرمایه‌گذار در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 261-276]
  • قنبری قادیکلایی، رقیه تحلیل ابعاد روان‌شناختی مؤثر در موفقیت کارآفرینان گردشگری با تأکید بر مؤلفه‌های خوش‌بینی و تاب‌آوری (مطالعهٔ موردی: استان مازندران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]

ک

  • کاظمی، علی کیفیت مقصد گردشگری، هویت‌یابی برند مقصد و نیت‌های رفتاری گردشگر: رویکرد روش پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-42]
  • کاظمی، متین السادات ارزیابی دروندادهای برنامهٔ درسی راهنمای گردشگری شاخهٔ کاردانش (مطالعهٔ موردی: هنرستان‌های شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-126]
  • کرمی، مرتضی ارزیابی شاخص‌های برند در برندسازی جاذبه‌های ملموس گردشگری موردمطالعه: شهر تبریز [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 239-262]
  • کروبی، مهدی مدل کیفی عوامل مؤثر در تبدیل شهرهای یادگیرنده به مقصدهای گردشگری یادگیرنده (مطالعهٔ موردی شهر یزد) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 171-189]
  • کسانی، صبا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در گردشگری خلاق )نمونهٔ موردی: هورامان استان کردستان) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 122-139]
  • کنجکاومنفرد، امیررضا مرور نظام‌مند پیامدهای مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه گردشگران مقصدهای گردشگری شهری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 189-204]
  • کهندل، مهدی تعیین مؤلفه‌های الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
  • کیائی، بتول حکمرانی مقصد گردشگری با رویکردی کارآفرینانه [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 43-58]
  • کیانی سلمی، صدیقه اثرسنجی غذاهای بومی در توسعهٔ گردشگری خوراک در رستوران‌های سنتی شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 133-154]

گ

  • گل محمدی، احمد الگوی تعامل پایدار سیاست و میراث فرهنگی در توسعهٔ گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 121-140]
  • گودرزی، مجید بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری پزشکی خارجی در کلان‌شهر اهواز [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 201-218]

ل

  • لقمان استرکی، سمیرا رهیافت‌های توسعه گردشگری پزشکی در ایران از دیدگاه مدیران [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 29-47]

م

  • مافی غلامی، داوود پهنه‌بندی حفاظتی ـ گردشگری و برآورد ظرفیت برد بوم گردشگری منطقۀحفاظت‌شدۀ جنگلی هلن، استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 43-58]
  • محمد شفیعی، مجید کیفیت مقصد گردشگری، هویت‌یابی برند مقصد و نیت‌های رفتاری گردشگر: رویکرد روش پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-42]
  • محمدی، آناهیتا استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در ایجاد دانش و تصمیم‌گیری منطقی بازاریابی برای بهبود عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]
  • محمودزاده، سیدمجتبی الگوی تعامل پایدار سیاست و میراث فرهنگی در توسعهٔ گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 121-140]
  • محمودزاده، سیدمجتبی حکمرانی مقصد گردشگری با رویکردی کارآفرینانه [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 43-58]
  • مختاریان پور زواره، محسن تعیین مؤلفه‌های الگوی توسعۀ پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
  • مدرسی، میثم بررسی تأثیر عوامل مؤثر در پذیرش فنّاوری کلان‌داده در صنعت گردشگری با استفاده از چهارچوب پذیرش فنّاوری TOE (مطالعهٔ موردی: مشاغل صنعت گردشگری شیراز) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]
  • مرادخواه، سیروس شناسایی ابعاد تأثیرگذاری فنّاوری واقعیت افزوده در گردشگری و موزه با تأکید بر رویکرد «گردشگر به‌مثابهٔ یادگیرنده» [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 23-42]
  • مرادی، علی تأثیر مؤلفه‌های اقتصاد دانش‌بنیان در توسعهٔ صنعت گردشگری در کشورهای منتخب [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 59-72]
  • مرادی، غلامحسین بررسی آثار اقتصادی گردشگری با استفاده از مدل داده – ستاندهٔ منطقه‌ای (مطالعهٔ موردی: باغ دولت‌آباد یزد) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]
  • معدنی، جواد شناسایی و تبیین عوامل پیش‌برنده و بازدارندهٔ توسعهٔ گردشگری روستایی از دیدگاه خبرگان (موردمطالعه: شهرستان نیر) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 209-235]
  • معینی، حسین ارائهٔ چهارچوب کیفیت خدمات اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-33]
  • ملایی، نوید استقرار موفق مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 219-232]
  • مهاجری، پریسا آثار اقتصادی و اجتماعی شیوع ویروس کرونا در صادرات صنعت گردشگری ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مسیر ساختاری [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 101-121]
  • مهدی زاده، محمد باقر شناسایی و تبیین عوامل پیش‌برنده و بازدارندهٔ توسعهٔ گردشگری روستایی از دیدگاه خبرگان (موردمطالعه: شهرستان نیر) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 209-235]
  • موذن جمشیدی، سیده هما شناسایی پتانسیل‌ها و پیشران‌های کلیدی در رونق گردشگری فرهنگی با تأکید بر فرش دستبافت آذربایجان شرقی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 225-238]
  • موسوی، سید حجت اثرسنجی غذاهای بومی در توسعهٔ گردشگری خوراک در رستوران‌های سنتی شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 133-154]
  • میرابی، وحیدرضا طراحی و اعتبارسنجی مدل بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-85]
  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد گفتمان گردشگری در ایدئولوژی مقام معظم رهبری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
  • میرغفوری، سید حبیب الله استقرار موفق مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 219-232]

ن

  • نادری، الهام پهنه‌بندی حفاظتی ـ گردشگری و برآورد ظرفیت برد بوم گردشگری منطقۀحفاظت‌شدۀ جنگلی هلن، استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 43-58]
  • نادعلی پور، زهرا ارائهٔ الگوی گردشگری تعالی‌گرا با رویکرد ارتباطی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 85-99]
  • نسیمی، محمد علی طراحی الگوی تجاری‌سازی فنّاوری اطلاعات در کسب‌وکارهای گردشگری آنلاین با رویکرد کیفی و کمّی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 205-224]
  • نصر اصفهانی، احمد رضا ارزیابی دروندادهای برنامهٔ درسی راهنمای گردشگری شاخهٔ کاردانش (مطالعهٔ موردی: هنرستان‌های شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-126]
  • نظری‌زاده دهکردی، نرگس ارائهٔ چهارچوب کیفیت خدمات اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-33]
  • نیکبخت، امین چالش‌های توسعهٔ گردشگری روستایی با رویکرد نگاشت‌شناختی فازی (موردمطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان لنده) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
  • نیکبخت، علی چالش‌های توسعهٔ گردشگری روستایی با رویکرد نگاشت‌شناختی فازی (موردمطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان لنده) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
  • نیک پی، سعیده بررسی تأثیر تجربهٔ‌ حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برنیات رفتاری مشتریان در صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 59-76]
  • نیلی، محمد رضا ارزیابی دروندادهای برنامهٔ درسی راهنمای گردشگری شاخهٔ کاردانش (مطالعهٔ موردی: هنرستان‌های شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-126]

و

  • واحدی اشرفی، الهام تحلیل ابعاد روان‌شناختی مؤثر در موفقیت کارآفرینان گردشگری با تأکید بر مؤلفه‌های خوش‌بینی و تاب‌آوری (مطالعهٔ موردی: استان مازندران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
  • وحیدی اصل، مجتبی شناسایی ابعاد تأثیرگذاری فنّاوری واقعیت افزوده در گردشگری و موزه با تأکید بر رویکرد «گردشگر به‌مثابهٔ یادگیرنده» [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 23-42]

ه

  • هاشم زاده، ژاله ارزیابی شاخص‌های برند در برندسازی جاذبه‌های ملموس گردشگری موردمطالعه: شهر تبریز [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 239-262]
  • هاشم زاده خوراسگانی، غلامرضا طراحی مدل دوسوتوانی سازمانی در سازمان‌های علمی و فنّاورانهٔ فعال حوزهٔ گردشگری با توجه به تجاری‌سازی (موردمطالعه: جهاددانشگاهی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 105-120]
  • هاشمی باغی، زینب بررسی تأثیر توسعهٔ گردشگری پزشکی در عصر اپیدمی کووید-۱۹ در بازدید مجدد مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته (کیفی - کمّی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 203-218]

ی

  • یزدانی، حمید رضا ارائهٔ مدل برندسازی آژانس‌های اینترنتی خدمات گردشگری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-103]
  • یوزباشی، علیرضا بررسی تأثیر تجربهٔ‌ حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برنیات رفتاری مشتریان در صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 59-76]